Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden

Veelgestelde vragen

Algemeen

Anne-Claire was op zoek naar een naam die blijft hangen, het liefst gelinkt aan haar eigen naam. Haar vader heet Kees en haar doopnaam is Cornelia, dus het werd Bij Keesje. Een gezellige, oer-Hollandse naam.

We proberen op verschillende wijze een steentje bij te dragen aan een beter milieu. De bestellingen via de webshop worden in papier ingepakt en we verzenden de meeste producten in een onbedrukte kartonnen doos.

Ook proberen we producten zo klein mogelijk in te pakken, om zo karton te besparen. Ook zijn brievenbuspakketjes milieuvriendelijker dan dat er een bezorger (met auto) deze moet komen brengen.

Hiernaast is er een maximum orderbedrag op de website ingesteld, om te voorkomen dat er grote bestellingen worden geplaatst in verschillende maten, waar de klant bij voorbaat van weet dat deze retour worden gestuurd. Mochten hier vragen over zijn, kan er telefonisch contact op worden genomen of een uitzondering worden gemaakt.

Bestelling & betaling

Op het moment dat je de betaling niet hebt kunnen doen, is de status van je bestelling ‘wachten op betaling’.

Van elke afgebroken bestelling, verlaten winkelwagen of mislukte bestelling ontvang je e-mails. Via deze e-mail kun je je bestelling alsnog afronden. Is het item inmiddels verkocht? Dan kun je deze niet meer bestellen.

Als het bedrag wel van je rekening is afgeschreven, is de bestelling bij ons geplaatst. Kijk in je spambox of de orderbevestiging daarin is terecht gekomen. Of log in met je account en zie je bestellingen in. Mocht je er alsnog niet uitkomen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan gaan we dit voor je uitzoeken!

Helaas kan dit nog niet. Nadat je een bestelling geplaatst hebt, wordt deze zo snel mogelijk verzonden. Voor 16.00 besteld, is de volgende dag in huis.

Wil je een bestelling later hebben, omdat je verwacht niet thuis te zijn? Dan moet je de bestelling plaatsen een dag voordat je in de gelegenheid bent om het pakketje aan te nemen.

Via het bericht in je e-mailbox over de bezorging kun je hier een melding van maken. Controleer eerst altijd goed of het pakketje niet ergens rondom je huis is achtergelaten. Mocht dat niet het geval zijn gaat onze partner voor de verzending gaat op onderzoek uit!

Nee helaas kan dat niet. Er moet dan een nieuwe bestelling worden geplaatst. 

Producten

Elke week hebben we nieuwe items in onze winkel en webshop. Om een steeds wisselende collectie te kunnen garanderen, hebben we maar een paar stuks op voorraad van elk item. Wij vinden het namelijk leuk als iedereen een unieke kledingkast heeft, in plaats van dat veel meiden met dezelfde items lopen.

Is jouw favoriete item uitverkocht? Dan kan je altijd navragen of deze nog in de winkel in Barendrecht hangt. Dan kan je het gewenste product daar reserveren en ophalen. Let op: winkelvoorraad wordt niet online verkocht.

Bij sommige items is er wel een kans dat deze weer binnenkomt. Als dit het geval is, kan je je e-mailadres achterlaten bij het gewenste product en krijg je een e-mail als deze weer op voorraad is. Let op! Je krijgt maar éénmaal een mailtje als jouw gewenste product weer terug op voorraad is. Ben je net te laat en is het item weer uitverkocht? Laat dan gerust nogmaals je mailadres achter.

Helaas is dit via de webshop niet mogelijk. Ook als je je product in je winkelmandje hebt, is deze niet gereserveerd. Pas als je betaald hebt, is het product voor jou gereserveerd. Wil je een item in de winkel graag passen? Dan kan je dit product op de website bestellen en afhalen in de winkel. 

Zeker! Op de website kan je cadeaubonnen van €10, €15, €25 of €50,- bestellen. Wel moet een cadeaubon in één keer besteed worden, in de webshop of in de winkel. 

Een cadeaubon is een jaar geldig. Een tegoedbon 6 maanden. Een tegoedbon kan maar één keer uitgegeven worden. Als je het item retourneert wat met de bon betaald is, verlies je de waarde van de tegoedbon.

Retourneren

Jazeker! Je dient dan 1 pakketje op ons retourportal aan te melden. De andere items kun je dan in het pakket inclusief de pakbon bij voegen. Zonder 2 pakbonnen wordt het losse pakket niet verwerkt.

Terugbetalingen ontvang je op de rekening of creditkaart waar je oorspronkelijke bestelling ook mee geplaatst is. Terugbetalingen duren maximaal 10 werkdagen.

Let op: bij creditkaarten wordt soms het oorspronkelijk afgeschreven bedrag aangepast na het retourneren van een item. Je ontvangt dan geen losse terugbetaling.

Dat kan, je kunt je retour aanmelden in onze portal met jouw emailadres en ordernummer.

Let wel op dat je de bestelling met de pin betaald moet hebben en je klantgegevens in de winkel gegeven moet hebben bij aankoop.

Cadeaubonnen en kortingscodes

Online: Zodra je jouw winkelmandje hebt gevuld met jouw favoriete items kun je onder het kopje 'kortingscode of cadeaubon' de code van jouw cadeaubon invullen. Het bedrag wordt automatisch van je bestelling af gehaald.

Winkel: Je kunt deze cadeaubon in de e-mail weergeven of printen. Vervolgens kun je de code in de winkel laten scannen tijdens het afrekenen. Het bedrag wordt dan meteen in mindering gebracht van het totaalbedrag.

Online: Zodra je jouw winkelmandje hebt gevuld met jouw favoriete items kun je onder het kopje 'kortingscode of cadeaubon' de code van jouw cadeaubon invullen. Het bedrag wordt automatisch van je bestelling af gehaald.

Winkel: Neem de cadeaubon mee naar de winkel. Vervolgens kun je de code in de winkel laten scannen tijdens het afrekenen. Het bedrag wordt dan meteen in mindering gebracht van het totaalbedrag.

De cadeaubon is 1,5 jaar geldig na aankoop.

Nee dat kan niet.

Als je ervoor kiest om een bestelling retour te sturen die betaald is met de giftcard, dan wordt het bedrag binnen enkele werkdagen nadat jouw retour is verwerkt weer teruggestort op de kaart. Bewaar de code dus goed!

Nee een kortingscode is een "korting" en geen giftcard. De code is dus ook maar 1 keer te gebruiken en wordt niet uitgekeerd bij retourneren.

Sparen bij Keesje

Meld je aan op sparen bij keesje. Zorg ervoor dat bij winkel en online aankopen je hetzelfde e-maildres gebruikt. Je spaart dan bij elke uitgegeven €1,- euro 1 punt.

Neem contact op met onze klantenservice. Zij kunnen jouw oude en nieuwe emaildres samenvoegen tot 1 account.