Meld een retour of klacht aan

Het kan zijn dat een van onze items tegenvalt of niet past. Je mag deze dan ruilen of retourneren.

Heb je een klacht? Ook die kun je aanmelden. Zoek je order op en geef een foto en omschrijving van de klacht. Onze klantenservice gaat er dan zo spoedig mogelijk mee aan de slag.

De retour moet via ons portal worden aangemeld. Anders wordt de retour niet verwerkt in ons magazijn en heb je geen recht op terugbetaling.

Aanmelden
1. Aanmelden

Meld je retourzending binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan, selecteer de artikelen je die je wilt retourneren.
Let op: retourkosten zijn voor eigen rekening.

>
2. Inpakken

Pak uw artikelen in, zorg dat de artikelen allemaal nog hun label hebben. Voeg de originele pakbon aan het pakket toe en plak het retouretiket op het pakket. Vergeet niet het oude verzendlabel te verwijderen.

3. Versturen

Breng uw pakket binnen 2 werkdagen na aanmelden naar een postkantoor.

Verzending is op eigen risico, u kunt bij onze partner een verzekering afsluiten.

4. Terugbetaling

Zodra het pakketje in ons magazijn binnenkomt ontvangt u van ons binnen 10 dagen een terugbetaling.