Webshop bestellingen
- Als uw bestelling onvolledig is of als er iets mis is kunt u dat binnen 24 uur in ons portaal doorgeven.
- Om een product te ruilen, kunt u het gewenste artikel op de website bestellen. Het oorspronkelijke artikel kunt u dan via de bovenstaande retourlink terugsturen.
- Het meezenden van de originele verzendpakbon is verplicht bij het versturen van een retour.
- U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.
- Bij-Keesje is niet aansprakelijk voor retourkosten. Evenmin zijn wij verantwoordelijk voor verloren gegane of op onjuiste adressen afgeleverde retourzendingen.
- Let op! Artikelen in de uitverkoop met een korting van 50% of meer kunnen helaas niet worden geretourneerd. Het resterende bedrag is onvoldoende om de verwerking en verzending te dekken, daarom wordt er geen terugbetaling of tegoedbon verstrekt.
- Voor retouren waar meer dan 3 items worden geretourneerd brengen wij per extra item €0,50 in rekening.
- Retourzendingen die niet worden aangemeld in ons portal worden niet in behandeling genomen.
- Dat geldt ook extra items die niet aangemeld worden maar wel teruggestuurd bij een retour met aangemelde items.
Winkelaankopen
- Sale artikelen die in de winkel zijn gekocht, kunnen niet worden geretourneerd. U kunt ze echter wel in de winkel passen om de juiste maat te bepalen.
- Winkelretouren dienen binnen 8 dagen te worden geretourneerd in de winkel of online. Om de winkelbestelling online te retourneren dient u wel uw e-mailadres bij de aankoop te hebben doorgegeven. Het ordernummer kunt u herkennen op de kassabon aan de letters "ORD".