Webshop bestellingen
- Als uw bestelling onvolledig is of als er iets mis is, gelieve binnen 48 uur na ontvangst een e-mail te sturen naar klantenservice@bij-keesje.nl. Vermeld daarbij altijd het ordernummer. Of neem hieronder via ons klantenformulier contact op.
- Om een product te ruilen, kunt u het gewenste artikel op de website bestellen. Het oorspronkelijke artikel kunt u dan via de bovenstaande retourlink terugsturen.
- Het meezenden van de originele verzendpakbon is verplicht bij het versturen van een retour.
- U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. De kosten voor retourzending zijn voor uw eigen rekening.
- Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle bijgeleverde accessoires en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking te worden geretourneerd.
- Bij-Keesje is niet aansprakelijk voor retourkosten. Evenmin zijn wij verantwoordelijk voor verloren gegane of op onjuiste adressen afgeleverde retourzendingen.
- Let op! Artikelen in de uitverkoop met een korting van 50% of meer kunnen helaas niet worden geretourneerd. Het resterende bedrag is onvoldoende om de verwerking en verzending te dekken, daarom wordt er geen terugbetaling of tegoedbon verstrekt.
Winkelaankopen
- Sale artikelen die in de winkel zijn gekocht, kunnen niet worden geretourneerd. U kunt ze echter wel in de winkel passen om de juiste maat te bepalen.
- Winkelretouren dienen binnen 8 dagen te worden geretourneerd in de winkel.